Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Ακόμα δεν έφυγες;

Αγαπητέ κύριε.

Συγχαρητήρια σας δίνω για την ιστοσελίδα που τόσο σωστά ενημερώνει τον κόσμο.

Θέλω να σας συστηθώ. Είμαι Έλληνας της διασποράς 26 ετών με καταγωγή από Κεφαλλονιά. Βρίσκομαι στην Ελλάδα και φιλοξενούμαι προσωρινά σε φιλικό σπίτι, στο οποίο έμαθα για την ιστοσελίδα σας.
Σκέφθηκα να σας γράψω κι εγώ κι αν θέλετε, μπορείτε να δημοσιεύσετε αυτό το σχόλιο.

Γεννήθηκα στον Καναδά από Έλληνες γονείς. Οι παπούδες μου είχαν μεταναστεύσει λόγω φτώχειας και δούλευαν εκεί. Παρόλο που δεν υπήρχαν ελληνικά σχολεία στην περιοχή που ζούσαμε, ο αδελφός μου κι εγώ, μάθαμε άπταιστα ελληνικά και να γράφουμε και να διαβάζουμε χάρις στην οικογένειά μας καιστην ελληνική κοινότητα που έκανε μαθήματα με εθελοντές τα Σαβατοκύριακα.
Πατρίδα μου θεωρούσα την Έλλάδα μας και αποφάσισα να έρθω για μόνιμα πριν 3 χρόνια. Δεν μου πήγαν καλά τα πράγμα στη δουλειά και ξαναέφυγα για Καναδά.


Συνέχεια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου